Rólunk

Két éve voltunk együtt, mikor ösztöndíjjal Belgiumba költöztem. Gabesz életében előszőr, felült egy repülőre, hogy meglátogasson engem. Az ilyen hétvégéken utazgatni kezdtünk, kinyílt a világ, rájöttünk, hogy az egy hetes szervezett nyaralásokon túl is van lehetőség világot látni. Sőt, jelentősen olcsóbb, ha magunk szervezzük. Sokat utaztunk Európában, éltünk egy darabig Máltán, Londonban, de a lehorgonyzás után hamar ugyanazokat a szürke hétköznapokat éltük, ami elől folyamatosan menekülünk. A nagy lökést a Balin töltött nászutunk adta. Annyira beleszerettünk a szigetbe, hogy azon kezdtünk gondolkodni, hogyan tudnánk hosszabb időre visszamenni, és beutazni a Dél-Kelet ázsiai térséget.

2018 márciusában bepakoltunk egy-egy hátizsákba és nekivágtunk a világnak. Alacsony költségvetésünk miatt elérkezettnek láttuk az időt a régóta vágyott önkéntesség kipróbálásához. A rövidtávú önkéntes lehetőség minden problémánkra megoldást nyújtott. Rugalmasságot és szabadságot biztosított, anyagilag hatalmas terhet vett le a vállunkról, szállásért, ellátásért dolgoztunk. Olyan képességeinknek vették hasznát, amiről nem gondoltuk volna, hogy más ember számára ekkora érték lehet, a hálás mosoly pedig többet ér minden pénznél. Tíz hónap alatt sikerült körbe repülnünk a földet nagyon alacsony költségvetésből. Eljutottunk Ausztráliába és az Államokba is, miközben 10 helyen voltunk önkéntesek. Hisszük, hogy bárki képes erre! Mi már azon dolgozunk, hogy az utazást életmóddá alakítsuk.

Ezt az oldalt azért hoztuk létre, hogy másokat is utazásra inspiráljunk, bátorítsunk Téged arra, hogy kilépj a mókuskerékből és láss világot, feszegesd a határaidat. Itt vagyunk, hogy segítsünk Téged ezen az úton.

Mindeközben még valami jót is tennél? Légy önkéntes a világ bármely pontján, miközben szeretetet, barátokat és felejthetetlen élményeket kapsz cserébe! Olvass az önkéntes lehetőségekről itt.